Sportello linguistico sovracomunale con capofila il Comune di Bono - anno 2021.

Pubblicata il 15/01/2021

Servizio lingua e cultura sarda.
Il Servizio cura gli interventi a tutela della lingua e della cultura sarda e lo sportello linguistico.
Sportello linguistico sovracomunale con capofila il Comune di Bono - anno 2021.
Operatore Salvatore Canu.
"Barore Canu operadore de s'isportellu de Limba Sarda ativu in custa Comuna est a dispositzione de totus sos tzitadinos, de totu sos assòtzios e de sas atividades cummertziales pro totu su chi pertocat sa Limba e sa Cultura Sarda; a manera particulare in custu momentu de grave emergèntzia est a disponimentu pro ammaniare custas locandinas chi podides ponnere in butegas o in àteros logos de traballu, finas fatas a gèniu bostru cun carchi iscrita particulare e cun su “istemma” de s'azienda bostra. Lu podides chircare a s'indiritzu mail barore86@tiscali.it o finas in sa pàgina facebook de s'isportellu “Isportellu Linguìsticu Subracomunale de Bono”."

Allegato DISTĀNTZIA DE SEGURESA - Ittireddu.pdf 370.3 KB
Allegato INTRARE _____ A SA BORTA - Ittireddu.pdf 369.06 KB